Rozšiřujte svůj tým a podnikání v MLM

S jedním systémem pro nábor spolupracovníků, řízení týmu i správu zákazníků.

Kalendář propojený s kontakty a úkoly vám zjednoduší práci.

Kalendář Calendee

Kalendář přizpůsobený vaší práci

Kalendář, jak ho dnes znáte, je ve FreshFlow rozšířený o další funkce a vychytávky.

Vybírejte z přednastavených událostí – od telefonátů přes schůzky až ke skupinovým setkáním, od seznámení přes objednávky až k péči a servisu. 

Navíc ke každé události můžete přiřadit konkrétní kontakt, takže nejen, že víte, koho se událost týká, ale zároveň automaticky získáte záznam v historii u kontaktu bez dalšího zapisování.

 

Události v kalendáři partnerské
kalendář pro mlm potvrzení události

Více setkání a účastníků díky automatickým připomínkám

Lidé slibují, ale zapomínají. Zákazníci i distributoři v týmu. 

Vy potom ztrácíte svůj drahocenný čas, když se jim musíte připomínat nebo se dokonce někde ocitnete sami. 

Využijte automatické potvrzení termínu ve chvíli, kdy si ho zapisujete do kalendáře. A na jedno kliknutí nastavte automatickou připomínku den nebo dva před událostí. 

Připomínku můžete poslat buď emailem nebo SMS zprávou.

 

Pracujte s těmi, kteří opravdu chtějí

Nastavte si sdílení kalendářů se svými distributory.

Získáte tak přehled o aktivitě v týmu. Budete ji moci včas korigovat a zaměřovat se na ty spolupracovníky, kteří to nejvíc potřebují.

Sdílení kalendáře a váš tým ve FreshFlow se nastaví automaticky v okamžiku, kdy své distributory do FreshFlow pozvete.

Sdílení můžete také nastavit později na několika úrovních podrobnosti od náhledu až k editaci událostí.

 

sdílený kalendář pro mlm
kalendář pro mlm historie u kontaktu

Kontakty přehledně a s automatickou historií

Z kontaktů vznikají noví zákazníci a distributoři. Proto stojí za to mít v nich přehled. 

Využijte štítky k rozdělení kontaktů podle potřeb, zakoupených produktů nebo potenciálu ke spolupráci, nebo třeba k provolání či pozvánce na setkání. 

Když kontakt přiřadíte k události nebo úkolu, zaznamenají se vám automaticky do historie kontaktu, aniž byste si je zvlášť zapisovali. 

Navíc, pokud sami máte kontaktů dost, například z reklamních kampaní, můžete je se svými nováčky sdílet nebo jim je jen půjčovat k provolání.

 

Úkoly už nezapadnou, dosáhnete víc

Vlastní úkoly si můžete zapisovat buď z detailu kontaktu nebo v modulu Kontakty a zobrazovat si je v kalendáři. Na první pohled tak uvidíte kdy a pro koho máte něco dělat. 

Úkoly pro lidi v týmu můžete vytvářet u sebe a distributory k nim přiřazovat jako řešitele. Například když si mají něco připravit nebo se naučit. Následně můžete monitorovat jejich plnění. 

Úkoly můžete flexibilně řadit, například podle termínu nebo filtrovat, například podle řešitele. 

vytvářejte a delegujte úkoly
Mobilní aplikace Calendee

Mobilní aplikace pro přístup kdekoli a kdykoli

FreshFlow je primárně webová aplikace, tedy s přístupem přes prohlížeč v notebooku nebo PC. 

Pro větší flexibilitu a vaši produktivitu můžete využívat i mobilní aplikací, buď pro iPhone nebo Android.

Mobilní i webová aplikace se stále synchronizují, takže váš kalendář, kontakty i úkoly budou vždy aktuální.

Posilujte svou obchodní značku emailem z vlastní domény

Pro větší struktury nastavíme možnost odesílat emaily z vlastní domény, namísto generických, které mohou na některé zákazníky působit nedůvěryhodně.

Díky jednotnému vystupování „za značku“ se zlepší vnímání jednotlivých distributorů, a tedy jejich úspěšnost při prodeji a náboru.

Zároveň se posílí vnímání a hodnota vašeho obchodního jména. Pro podrobnosti nás kontaktujte.

Propojení na firemní systémy

Ve spolupráci a se souhlasem centrály propojíme FreshFlow a firemní systém tak, aby se uživatelům zobrazovala určitá data, například bodové obraty nebo bonusy u zákazníků.

Chcete FreshFlow přizpůsobit vlastním požadavkům?

Upravíme ho na míru tak, abyste z něj měli unikátní systém jen pro vaši síť. Kontaktujte nás.

FreshFlow mi zjednodušuje život a pomáhá v podnikání. Od okamžiku, kdy jsem ji začala naplno využívat jsem lépe organizovaná a už se neztrácím v množství informací. Co jsem dřív hledala v emailech, poznámkách v sešitě nebo excelu dnes spravuji na jednom místě. Navíc mohu rozesílat pozvánky a připomínky kolegům a zákaznicím, a tak jsem vždy připravená nejen já, ale i oni.

Jana Bařinková
tianDe

FreshFlow je nepostradatelný pro moji práci se zákazníky, protože u každého mám uložené informace o všem, co jsem s nimi probírala. Nejvíc mě baví štítky, podle kterých hravě vyfiltruji přesně to, na co se chci zaměřit a co potřebuji řešit. S FreshFlow jsem si vyřešila pracovní i osobní chaos, kdy jsem měla poznámky na několika místech. Teď mám vše srovnané na jednom místě a to je pro mě velká úspora času.

Iveta Houšťová
tianDe

Začněte s FreshFlow už dnes

V bezplatné verzi získáte možnost sdílet kalendář s dalším uživatelem a spravovat až 100 kontaktů.

Stačí zadat email.